Toate blogurile gay pe care le-am găsit în ultimii ani (116 - actualizat septembrie 2014)

marți, 29 iunie 2010

Tărâmul cosmic



Păpădiile Universului aşteaptă Vântul...




















Am vrut să împărtăşesc cu voi ceea ce ochii noştrii nu pot vedea când se uită spre cer...odată pentru că nu pot vedea aşa departe, iar în al doilea rând nu avem capacitatea de a vedea în spectrul ultraviolet şi infraroşu sau alte frecvenţe această perfecţiune geometrică.

Singurul reproş ce-l pot aduce politicii mondiale de azi e că nu-mi permite să trăiesc experienţa întâlnirii şi comunicării cu alte specii extraterestre şi că nu-mi dau şansa de a ieşi din sistemul nostru solar...dar văd că încet îi învaţă pe oamenii să accepte ceea ce eu vreau, au început să "găsească" apă pe Marte, apoi pe Lună, chiar şi pe sateliţii lui Saturn şi Jupiter, exoplanete locuibile...lucruri despre care în 2000 se spunea că sunt o excentricitate în afirmaţiile unor oameni de ştiinţă.....în ritmul acesta nu mai am de aşteptat mult.....cât mă bucur! O să-mi găsesc undeva prin galaxie un umanoid (with pink skin/hihihi) cu care să-mi petrec bătrâneţea, dacă nu, îmi fac un android personal, ce naiba!

Sursa Imaginilor: NASA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu