Toate blogurile gay pe care le-am găsit în ultimii ani (116 - actualizat septembrie 2014)

luni, 12 martie 2012

12 martie - 20 februarie


Republica MOLDOVA

  • No tolerance for homosexuals in Moldova. moldova .org
  • Legea anti-discriminare este una din ultimele cinci din 33 pe care Moldova le are de adoptat din planul de acțiuni pentru eliminarea vizelor europene. europaliberă .org
  • Homosexualii nu se simt in siguranta! Cazul care a alarmat organizatia Gender-Doc. protv .md
  • Cel mai restrictiv municipiu din Republica Moldova. 9am .ro
  • Pederaști. voxpublica .md


2 comentarii:

  1. Nu ai mai scris de ceva timp pe blogul tau, astept sa revii cu noutati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Cristina,

      Nu am reuşit să scriu o perioadă, cred că 3 săptămâni, sau chiar mai bine de o lună, asta se întâmpla prin aprilie. Şi am făcut un mega articol, cu ştirile ce au apărut întreaga lună, am pierdut aproximativ 8 ore în două zile ca să-l fac şi ca într-un scenariu înfricoşător şi SF la ultima ştire s-a şters totul şi nu am mai putut salva nimic. Am fost atât de nervos încât am renunţat. Poate o să îmi mai fac timp să fac scurte analize. Încă mai cred în utilitatea acestor tipuri de post-uri. Mulţumesc că te-ai gândit la blog, oricum, până la noi apariţii pe blog poţi consulta zilnic ce mai apare pe blogurile pe care le-am găsit.

      Mulţumesc!

      Ștergere