Toate blogurile gay pe care le-am găsit în ultimii ani (116 - actualizat septembrie 2014)

vineri, 19 august 2011

Cer, simţ, mister

Am confundat un nor cirrus

Cu galaxia noastră

Cu stele mele şi ale tale

Concentrate într-un braţ

Departe de centru, al spiralei

Un deget aş vrea să am

Tatuat cu o inimă de culoare interesantă

Degetul care arată

Şi întotdeauna să trimit spre acel obiect

Al curiozităţii mele,

Iubire.


Dar ce cred eu despre ea

Poate ţie, nu ţi-ar veni să crezi

Că e aşa şi pe dincolo

Şi frumoasă şi imposibilă

E ca sunetul

Când e prea puternic

Ruinează nişte oase mici

Şi membrane subţiri, şi eşti surd

La fel şi ea, trece cumva...

Pe lângă ceea ce tu poţi să simţi

O lumină reflectată sau refractată

Într-o măsură prea mică

Nu ştiu, vrei să construim oglinda perfectă?


Îmi doresc câteodată să fiu tratat ca un filozof

Să mi se pună întrebări ciudate, îndrăzneţe

Să răspund într-un mod curios, şi să rămân aşa,

Misterios, pentru cei mai mulţi

Să vorbesc, căci aş spune mai multe decât scriind,

Să arăt, şi mai mult!

Să trăiesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu