Toate blogurile gay pe care le-am găsit în ultimii ani (116 - actualizat septembrie 2014)

vineri, 16 aprilie 2010

Scrisoarea de dragoste

Caut o foaie veche, galbenă, să-ţi scriu doar că te iubesc şi tu să crezi că dragostea mea durează de mult, dar te înşel, e nouă ca mugurii pomului meu sfânt, din această primăvară. Încerc să-ţi stârnesc mila, pentru prima dată în viaţa mea şi poate dragostea te va lega mai repede de mine...şi pentru totdeauna. Vreau ca doar un poştaş cu mâinile curate să atingă acea sacră foaie împăturită şi să nu-i distrugă perfecţiunea geometrică care trebuie să te impresioneze. Când citeşti vreau să auzi un tangó care să facă cuvintele să danseze şi cu mişcări armonioase şi elastice să intre în spiritul tău şi apoi în centrul lui.....după salve de energie ce vor urca de la picioare până în ochii scânteietori vreau să ai o revelaţie şi să-ţi spui că meriţi să fii iubit şi ai puterea de a iubi şi cu această forţă să creezi legătura ce ne va unii.



Peste zile te voi trezi din somn cu bagheta mea magică şi giuvaere vor picura de pe buzele tale când vei zâmbi văzând zorii care se scutură cu uşurinţă de întuneric, şi stelele se vor stinge, rămânând numai una în universul tău......vreau să fim fiecare pentru celălalt o lumină călăuzitoare şi să colindăm universuri paralele pentru că al nostru e îmbătat de gândurile primitive a celor care-l populează. Şi ieşind din primitivism vom da negreşit de fericire şi într-un pat conjugal din praf de stele ne vom săruta îndelung până când acasă lotusul înflorit îşi va dărui frumuseţea lacului într-o reflexie perfectă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu